onsdag 10 oktober 2012

Fel håll

Ja helt plötsligt blev det onsdag, vet inte vart tisdagen tog vägen.


I måndags var vi iaf och handlade lite till förråden och vi stod på ÖoB och testade doft spray till rummen, mannen trycker och säger det kommer ju inget och jag står med en äcklig smak i munnen, det svider i ögonen och jag doftar ros tror jag.....han hade haft öppningen åt fel håll, vi fick oss ett litet skratt och jag sprang omkring och spred rosor omkring mig där jag gick :)



Sen den kvällen efter den goda maten så stupade jag på soffan, somnade och vaknade när mannen skulle lägga sig, det var bara att byta sovplats och sova vidare.




Sen igår hade jag väl en städdag och tvättdag pulade lite hemma med allt möjligt fast det känns som man flyttar omkring sakerna bara ibland när man städar, fattar inte hur det blir så, tvätten hänger iaf där den ska :) sen var sonen förbi en snabbis och åt lunch.


 På kvällen blev jag själv för mannen jobbade, då blev middag (rester) framför tv:n , fastnade där tills mannen kom hem runt halv nio. Vi kollade lite på saker vi spelat in, sen var det dags att sova igen.

10 kommentarer:

  1. :) fast egentligen behöver du ju inte doft spray du sprider ju rosor omkring dig ändå....

    SvaraRadera
  2. En karl som doftar rosor ,,,,BLÄ

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej, vet inte om jag missuppfattat din kommentar eller om du missuppfattat inlägget, men det var jag som luktade rosor, efter att vi testat olika sprayer som man skulle använda hemma för att spraya i rummen :)

      Radera
  3. Roligt med dofter som kan sprida ut i hemmet :)
    Din man är snäll som ger dig fina kommentarer.
    Du får visst vara själv i kväll me men njut av en bra film.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ibland vill man gömma andra odörer :).
      Ja han är snäll.
      Fick besök av hans son som var här till han kom hem, så jag behövde aldrig vara ensam

      Radera
  4. Svar
    1. Ja tyvärr, men det var inte så mycket, en testdusch bara

      Radera
  5. Doftspray i nyllet låter mindre trevligt:-) Du tog det bra i alla fall:-)

    Kram Cecce

    SvaraRadera
  6. Haha:))) Din min var nog ganska rolig där när han vänt doften åt fel håll:)))

    SvaraRadera
  7. Doftspray är bra..fast helst ska man likt Robin Hoods män på julafton rikta "slangbellan" åt ett annat håll..haha..!! :)


    Ha en skön helg.

    SvaraRadera