söndag 4 november 2012

Tiden rusar

Ja det är helt otroligt vad tiden går fort och inte blir det bättre av att jag kom hem från Ekerö och blev dunder-förkyld  jag nyser, snyter mig och febern har smugit sig på och inte blir det bättre när bihålerna känns. Jag hoppas jag slipper bihåleinflammation......

Lånad från nätet

Så nog pratat om det, jag några jättebra dagar däruppe, träffade mina vänner och åt goda luncher och middagar, hade mys kväll med Hanna och hennes son, kollade film och åt lite chips. Det blev tidiga mornar, Hanna skulle på klädbytar dag och jag var hemma och passade Dylan, hon hittade massor med kläder för en väldigt bra peng. Sen på lördagen träffade jag Laila och hennes dotter Emelie, hon skulle spela innebandy, oj så duktiga tjejerna var, helt otroligt, den timmen gick fort, vidare hem till dom och där var Andrew, han har hunnit bli 16 och lång som bara den. Det blev kaffe och digestivkex till fika, sen en massa tjej snack  vi hade över ett år att ta igen :). det var super kul att se dom igen.

Lånad från nätet



Sen mötte jag Jimmy, vi skulle äta på grillen och sen skulle han köra mig till mina föräldrar i Södertälje, men grillen hade stängt....kl 19 en lördag, dumma dom. Vi hämta min packning, lämna nyckeln till Hanna och kolla katterna, sen vidare till ett annat matställe och sen Södertälje, snällt av han att köra mig.

Lånad från nätet


Så nu är jag hemma och det har varit sjukdom, provtagning, sjukgymnast, kurator och läkarprat, återkommer om det sista när jag vet vad som händer.
Nu är det redan lördag och jag ska nog vila en stund igen.


Ha en fortsatt trevlig helg. Kram

5 kommentarer:

  1. Alltid skönt att komma ifrån ett tag och tänka på annat. Tack för att du röstade :)

    SvaraRadera
  2. Hoppas att du kryar på dig! En förkylning är aldrig välkommen!!

    SvaraRadera
  3. hoppsan skriv visst längre ner fast till det här inlägget*hahahahah* kram igen då=)

    SvaraRadera
  4. Låter som du haft det härligt, hoppas läkarpratet inte är allvarligt... ;)

    SvaraRadera